söndag 12 september 2010

längesen!

18 Dagar kvar tills det är den sista september, 14 arbetsdagar kvar och 5 dagar kvar tills ja kommer hem över helgen. Det blir mycket jobb nu det sista.. långa dagar och lite sömn.. men det är det värt :)
Det ska blir skönt och komma hem och reda ut sin lilla knut ja har fixat på mitt liv, jag ska sätta mig ner och verkligen bestämma mig vad ja vill och följa de helhjärtat och till 100% :)

Självklart har ja lite planer och tankar som far i huvudet men ja har lovat mig själv att inte bestämma eller tänka allt för mycket på det förrän jag är på hemma plan igen :)

Kan inte säga att allt för mycket har hänt sen sista.. Livet rullar på dag för dag, var som sagt hemma helgen efter ha varit i Turkiet en vecka med Jessicka.. hur skönt som helst att komma bort ett litet tag och även få lite värme och sol :) En riktigt rolig vecka :)

Kommer hem nästa helg igen.. då för att vara med å spela fotboll :) går riktigt bra för oss och vem vet kanske de blir så att man spelar i Div 2 nästa år ;)

Många tankar går genom huvudet på mig och ja vill så gärna skriva ner alla men jag vet inte vad ja ska skriva eller säga... Så ja håller dom för mig själv än så länge :)

Nä nu ska ja ta å gå och äta lite frukost och sen kolla på en till film.. Bara ligga i sängen denna söndag och njuta av den enda hela lediga dagen denna veckan innan jobbet drar igång imorgon igen ;)

puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar